El president de la Cambra de Sant Feliu de Guíxols, Eduard Bosch, ha accelerat la ronda de trobades amb els alcaldes i alcaldesses dels set ajuntaments de la demarcació. Després de la constitució del nou ple i la seva elecció al capdavant del comitè executiu Bosch al llarg de l’estiu ja havia visitat els batlles de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas; i Castell-Platja d’Aro, Maurici Jiménez: I la setmana passada va reprendre els contactes amb el nou alcalde de Cassà de la Selva, Robert Mundet.
Les reunions estan servint a Bosch per presentar la nova etapa de la institució, els serveis en marxa i els projectes que s’engegaran en els pròxims mesos. Des de les alcaldies també exposen les línies dels nous governs municipals, que tot just acaben d’arribar als cent dies, i les reivindicacions en matèria econòmica i d’infraestructures. Per exemple, Mundet destaca que coincideixen que volen “donar un nou impuls a la promoció empresarial conjunta del Gironès, la Selva i el Baix Empordà”, les tres comarques que abasta la demarcació de la Cambra de Sant Feliu. I Bosch avança que volen cooperar “per planificar activitats conjuntament” amb Cassà i la resta de poblacions.
Els contactes continuaran en les pròximes setmanes, amb reunions amb les alcaldesses de Tossa i Santa Cristina d’Aro i els alcaldes de Llagostera i Vidreres.